28 januari 2008

Emiiiiiiiiiiiil




Ni klagar en massa över att jag inte skriver och det är ju sant att jag inte gör. Jag har annat för mig förstår ni.

Han heter Emil och är en amerikansk pitbullterrier. Han är fyra månader nu till helgen och kräver lite jobb, förstås.

I lördags var han med på fest och var hur lugn som helst. Igår misslyckades han med en puss och ena hörntanden rev upp näsan på mig.

Imorgon ska han leka med Lindqvist. Enligt uppgift har Johan lyckats med konststycket att leka så mycket med Fendi på Silverback så att jycken spydde. Får se resultatet av vad Emil orkar med imorgon.
Jag har blivit med hund och annars jobbar jag som vanligt. Detta om varför jag inte skriver. Nu har jag fått ny mobil så bildbloggande blir det istället framöver.

9 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Han är söt som socker. Emil alltså. ;)

28 januari, 2008 13:06  
skrev Blogger Wille:

Ja, emil var väl tveklöst en av lördagens höjdpunkter!

28 januari, 2008 13:18  
skrev Blogger Figges Blogg:

Så kör vi igen. Bra.

29 januari, 2008 14:24  
skrev Anonymous Anonym:

Emil kan vara världens sötaste hund.

Hoppas du bildbloggar mycket. I like bildbloggning.

30 januari, 2008 09:29  
skrev Blogger Godiva:

Lovely!

30 januari, 2008 15:14  
skrev Anonymous Anonym:

Åh herregud.

Men kul att du bloggar igen - förståss.

/Marléne

04 februari, 2008 20:48  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Herregud vadå Marléne?

Sticko är mer aggro än Emil ;)

Kram
r

05 februari, 2008 09:33  
skrev Anonymous Anonym:

hahaha har du skaffat hår på hövet!!

Rach här, yup it's me i swear lol!
ville bara droppa förbi o säga hej, so... hej!!

Ha det bäst

Ps. skiiiit fin pitt föresten, men namnet, dude come on, en am. pitt med namnet emil??

06 februari, 2008 13:48  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Tja GUUUUL! ;)

Jupp, hår och hund - det går hand i hand tydligen.

Men va skulle jag döpa jycken till? Murderer? King? Devil? Nej, fy fan - Emil för att han är en jävla buspojk som i Lönneberga. Bra och kort som funkar bra för uppmärksamhet.

KRAM!

06 februari, 2008 13:52  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg