31 januari 2008

Patriots

Satan, som jag ser fram mot söndagens Super Bowl.

Patriots vs. Giants

Tom Brady, som haft den sjukaste formen sett över senaste säsongen kommer göra det till att New York får se sig överkört av New England.

Jag fullständigt älskar cirkusen och spelet i Super Bowl. Skönt att sexan sänder så man inte sitter på någon sportbar som ett miffo ensam i natten och blir utslängd när de stänger i andra quatern.

45-42 till Patriots hoppas jag.

3 Kommentar/-er:

skrev Blogger Tim:

Pallade faktiskt inte se hela, utan knoppade in i andra, vid 7-3. Oväntat score? Eh, ja...

04 februari, 2008 22:54  
skrev Anonymous Anonym:

Det gick så där, mannen, men det är fan svårt att klaga på spänningen i fajten. Som du hoppats på fast tvärtom, typ.

Gotta love the SuperBowl.

05 februari, 2008 09:25  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jag var så trött, inte sömntrött utan trött som i irriterad att jag höll på att dö. Visst, man kan imponeras av Giants försvarsspel - men Brady ska inte gå att sacka så satans lätt.

Förr gick allt vägen för Patriots men nu snubblar de på mållinjen. Jag var icke glad även om jag fick glädjas där fram tills det var typ två minuter kvar och när Giants åter tog ledningen förstod jag det jag misstänkte hela natten - att det skulle gå åt helvete. Men men, önskar att det fanns mer sändningar av amerikansk fotboll på vanliga kanalerna under i alla fall post season.

05 februari, 2008 09:32  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg