01 maj 2009

VM i nazireferens - The comeback



Hela Tobias Perssons roast av Christer Björkman i kvällens program får ni här lite tidigare. Helt enastående om ni frågar mig.

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger Tore Kullgren:

Ett tag kändes det som att det var Emma Andersson som grillades.

09 maj, 2009 01:36  
skrev Blogger Bajsugglan:

Hahaha! Alrig fel med Nazireferenser!
Jag älskade Grillat, men eftersom det inte verkar bli någon fortsättning har jag fått grilla mig själv,jävligt hårt. I min grillning framställer jag mig som
"Hon är tjejen som har framtänder som skulle kunna gnaga ner en hel regnskog, hon har så många projekt på gång samtidigt att hjärtattackerna står på kö, när hon när hon var liten kissade hon i en flugsvamps-lampa och hon är grövre i mun än en hon är bred över axlarna! här är hon, mina damer och herrar, om ni ens ser henne bakom talarstolen eftersom hon inte är mer än en tvärhand hög, välkommen in Göteborgs svar på Dieselråttor-o-sjömansmöss- Jenny Andersson!!!"

Ja, från det och åter till bögtemat, i min blogg (där även ovannämnda finns) kan man just nu läsa om picnicbogens historia, att det egentligen är ett sexhjälpmedel för homosexuella och att det från början hette picnicbög men blev picnicbog när internet kom, och å,ä och ö försvann.
mycket nöje!
och tack för en trevlig blogg!

14 juni, 2009 23:01  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg