31 maj 2007

Min näsa, en elektrisk skruvdragare

Dag 1. Galen feber, toppar runt 40 grader.
Dag 2. Fullständigt sjuk hosta, som gett mig kramper i magen.
Dag 3. Okontrollerbar snuva, det rinner och rinner utan ände på det.

Elin för en minut sedan, efter att jag snytit mig för sjuhundraförsta gången för dagen.

- Oj, var det du? Det lät som en elektrisk skruvdragare.

Vad gör jag på jobbet?

4 Kommentar/-er:

skrev Blogger Yo-Nas:

Det där låter som min vecka. Om jag får lägga till ont i öronen. Jag har dock inget jobb att vara på men ändå. Nästan frisk nu dock.

01 juni, 2007 09:28  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Skiten vandrar runt över hela jobbet, jag har snytit mig så mycket så det har inte satt sig på öronen - än. Fucking crap, men men. Flykt soda ikväll, men jag har avslutningsfest på det här projektet så får se om jag hinner dit.

01 juni, 2007 09:31  
skrev Blogger Yo-Nas:

Jo jag tänkte våga mig ut. Behöver träffa folk! Repa först dock, sen Flyktsoda.

01 juni, 2007 11:39  
skrev Blogger ModEmma:

men jag har oxå vart så där sjuk, har en helvetes hosta fortfarande och nu är alla som sitter på djungeltrummans kontor om dagarna sjuka. Alla är så där sjuka nu, jag vet inte varför men det kanske handlar om ngn luft eller något sånt. Man måste sluta andas helt enkelt.

02 juni, 2007 10:08  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg