20 maj 2007

Tack för den här tiden

Det var då värst va det ska slutas att weblogga. De som lagt av som jag bryr mig om, kom tillbaka efter en tid. Kielos eller Isobel, till exempel.

Nu slutar Fredrik, det gillar jag inte alls. Folk utan koll tycker att Fredrik bara skrivit om dagens mp3:a eller om att han misslyckades sluta röka. Fan, sånt irriterar mig mer än det irriterar pojken själv.

Få personer öppnar sig på det viset, så ogenerat och det ska han ha en fruktansvärd uppskattning för. Plus språket, men det fattar ni inte heller antar jag.

Om kärlek och okärlek:
Älskling, du spelar en för stor roll i ditt liv
Olyckligt kär i ingen speciell
Olyckligt kär i någon speciell

Reflekterande om vår roll i media:
Meningen i media
Meningen i media, del II

Eller bara roligt utlämnande:
Angående patetik, here we go
Jag i mobilform II

Trist för en massa läsare, men fullt förståeligt. Jag lägger på luren fort när någon tycker att jag ska skriva gratis åt dem.

Julia är hela sommaren på Spymlan, fredagar, för er som gillar pojkarna Pyl & Virtanen.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg