03 augusti 2007

Sova med hund - vakna död

Somnade med en labrador som vilade sig mot mitt bröst igår vid midnatt. En Leonberger låg med flickvän. Vaknade 05.00 för att jobba.

Nu sitter jag bara med ångest och litar inte på mig själv. Alltså inspelningen av dagen är jag inte särskilt orolig för, men små små små saker. Har jag glömt kuddar, skärmar, bilder, props, taxiresor. Ah, allt sådant. Det som jag räknade upp har jag givetvis inte glömt, men det är ju det man inte tänker på som man kommer glömma.

Fuck it. I dag går det fort - det har jag lovat våra två team. Jättefort, det blir säkert bara tolv timmars arbetsdag för er i dag. Ni kommer älska mig om ett par veckor. Typ. Kanske. Inte. Men jag älskar er för att ni inte kapat mitt huvud ännu. Kanske blir det i dag. Fotograf-Tove kanske bara smack - sular en kamera i huvudet. Richard i golvet och huvudet sprack.

Tuff död, utan tvekan.

1 Kommentar/-er:

skrev Blogger Robsten:

nämen är det inte dags för motoffensiv, denna propagandafilm sprids på stan, sätt i gång och jobba.

http://www.youtube.com/watch?v=4e9_3VikorE

04 augusti, 2007 19:17  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg