24 juli 2007

Habegär från helvetet

Jaha, NG har nya skor från Miu Miu. Satan. 3200 kronor för dem och ett par vita SI Denimbyxor blir det till systerns bröllop nästa helg.

Kraftigt irriterad på Pradas carshoe loafers endast finns i storlek 42. Va fan är det för sätt. De röda hade varit fullständigt perfekta för mig.

3 Kommentar/-er:

skrev Blogger Tim:

Kom in och spendera lönen på Pradas mobil istället =)

25 juli, 2007 04:00  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Prada kan kläder, undrar om det verkligen är de som gjort designen eller om de bara fått en bra deal och godkänt designen. Känns inte som något jag vill lägga pengar på hur som, även om jag skulle vilja unna dig lite stash.

25 juli, 2007 09:19  
skrev Blogger Tim:

Prada har designat in- och utvändigt, sen har naturligtvis LG stått för själva programmeringsbiten. Lite som när jag målade om din blogg, fast om det är du som är Prada - och jag följaktligen LG - i exemplet så gav inte P LG riktigt lika fria händer... =)

(f ö är den, med undantag för bristen på 3G, den bästa jävla touchscreenstelefonen jag sett. Och jag lovar, jag ser en del... =)

27 juli, 2007 00:21  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg