27 juli 2007

Hundar och sprit

Så jag vill gå ut ikväll. Telefonledes påminns jag om att vi har två monster till hundar i lägenheten till midnatt. Normala människor lägger väl ner alla planer på inmundigande av alkohol, men så är jag inte normal heller.

Jag kommer således propsa något oerhört på att vi gör i ordning oss till midnatt och sedan lämnar hundar och ger oss ut i natten. Det är alldeles för länge sedan jag var på gubbrocksklubben Julia som Virtanen/Pyl äger på Spymlan.

Alltså. Fylla efter midnatt. Det kan bli den sista riktiga kristusfyllan på en månads tid och man vill ju passa på.

Från och med måndag nås jag på mobil. Kommer inte vara på kontoret den närmaste månaden utan vara ute på inspelning.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg