12 oktober 2007

Delaktigt i mord

Hur ska jag berätta för flickvännen att jag är medskyldig till mordet på hennes bror?

Jag var med och planlade mordet och nu måste jag gå igenom livet och hålla detta undan min största kärlek. Vissla som att inget har hänt.

02.40 vaknade jag i fullständig panik. Övertygad om att jag haft ihjäl en person som inte finns. Flickvännen har mig veterligen ingen bror. Som att man är rationell när man vaknar kallsvettig som aldrig förr.

Hur ska jag förklara att jag har assisterat Per Morberg i ett mord på hennes bror?

Det enda jag är lite missnöjd med så här i dag rätt många timmar senare är att vi hade ihjäl människan på ett så tråkigt sätt. Vi puttade honom nerför en stor jävla damm och där åts han upp av vattnet. Inte ens ett styckmord liksom. Fan.

Allt detta hände bara för att flickvännen ville byta plats i sängen, lite variation sådär. Från och med nu har vi våra platser, så jävla enkelt är det. Jag vill inte ha ihjäl massa släktingar.

1 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

richard, jag har faktiskt en bror. en halvbror men dock en biologisk bror. bara så du vet...

12 oktober, 2007 18:18  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg