04 oktober 2007

Jag förstår varför en inte kom...


Jag får väl ta bort en person från min hitlist för att han inte kom på festen i lördags. Calle får leva, tycker jag.

Men det är inte psykvårdens kollaps jag tänker på när jag läser Sidan Fyra i dag. Jag är hemsk, det behöver ingen säga till mig, men det enda jag ser är det snygga ljuset. En finstämd och välkomponerad bild på Calle. Jag borde kanske skjutas.
Men ni, varför kom inte ni? Förutom Johan då. Producenter kan man alltid lita på.

3 Kommentar/-er:

skrev Blogger RD:

Läs ALLT om CL och media skandalen kring UEFA cupen på bloggen!!

04 oktober, 2007 11:30  
skrev Anonymous Anonym:

Pappa A visste inte. Så om Pappa A får leva, och nästa gång känner till spektaklet ifråga, såklart. Pappa är där!

Nå? Känner du du dig vuxen nu?

Puss,

/Skrot

04 oktober, 2007 13:35  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Ja Skrot, Korn låter dig leva. Kanske att jag själv får kapa en arm eller två för att jag missat en massa folk som borde ha kommit.

Vuxen? Det ordet måste jag slå upp här i ett lexikon känner jag. Nej du, det lär jag nog inte bli förrän jag är 43. 30 är som 20 ju.

/Korn

04 oktober, 2007 13:38  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg