22 oktober 2007

Hej grabbar

Det har rasat in mängder med besökare från en sida tillhörandes ett gäng supportrar. Sedan kom något e-post med en rad tillägnat mig.

Då kan jag svara på lite av era frågor här tycker jag.

Nej, jag har inte arbetat med programmet om grabbar som sänds på torsdag.

Så, klart nog?

Jag har arbetat med ett program till Insider i höst och det tar som alltid utgångspunkt i juridik och politik när jag gör tv-journalistik.

Något mer ni undrar så ring eller e-posta.

Säsongen 2007: Det finns bara ett lag som förlorat fler matcher än Bajen. Det laget åkte ut. Skit samma. Godkänt i underkant är väl mitt betyg. Nio raka utan förlust i Europa var det som jag kunde glädja mig åt den här säsongen.

3 Kommentar/-er:

skrev Blogger LEWANDER:

Håller med. Jämrans lag man håller på. Säsongens största glädjeämne kan dock komma ikväll, ifall gnaget väljer att läga sig. Jag är svag för sådant inom idrott, det är så jävla sportsligt på något sätt.

22 oktober, 2007 18:25  
skrev Blogger ...grönvita sidan upp!:

Silly blir bättre.

25 oktober, 2007 13:09  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

GVSU: Du förstår att en sådan kommentar försätter mången man i ett transliknande tillstånd?

Jag väntar på sköna repliker så som: "Laget 2008 kommer vara starkare än laget 2007. Laget 2007 vet vi ju sedan tidigare var starkare än laget 2006"... *suck*

NU sitter jag ju med F5 fram till fönstret öppnat på din sida med förhoppningar om att läsa om vad som komma skall. Januari övergår jag till officiella som ska få sin dos F5.

25 oktober, 2007 13:11  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg