15 oktober 2007

Ebba - äntligen lite smuts

Jag önskar att det är sant att Ebba vS festar så pass att det bara yr drinkar och vin i luften. Mången är i dagarna helt upprörda över lite vin hit och dit. Fan, det är ju ett mycket försonande drag att hon vräker och har sig.

Dock går det emot allt hon skrev i sin lätt konservativa bok Ebbas Stil.

Jag önskar att hon har lite fler fläckar på sin själ än hon visar utåt. Då tror jag snart att hon är mänsklig.

Ebba, in i kredden och skit i V. Hoppa upp på bardisken nu någon gång i veckan också på Spy Bar så kommer du bli älskad. På Riktigt.

I övrigt helgen:
Happy Nation på Marie Levau, given succé. Känns säkert hur jävla bra som helst för Kornél efter inte lika lyckade Teatron. Fortfarande övertygad om att det är mixen som gjorde Nacht till succén med Vita baren i motsats till Victoria. Det verkar ha varit ungefär samma mix i lördags. Dock måste något göras åt området direkt till vänster efter trappen - det ser för jävligt ut där. Sedan Spy till stängning och sedan treårskalas dagen efter, fuck me va seg man var då.

Puss till min kärlek lite extra så här för att du stått ut med denna sjuka jävel i ett år nu.

Nu är jag hemma själv ett par dagar och funderar exakt hur grisfull jag ska bli i kvällarna två eller om jag bara ska goona ner mig med Steven Seagal-action. Läge på att disponera de två kvällarna till 1-1 känns det som.

Den som vill dänga ner sig i alkohol kan väl ringa mig nu. Nu är det klart med jobbet för i dag. Jag har återigen fått lön för att kolla på tv i tio timmar. Ni hatar mig, jag vet.

4 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

nää. jag vill inte ha henne hoppandes på bardisken på spyan.

16 oktober, 2007 12:30  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

haha du kommer aldrig behöva se det heller för det skulle hon aldrig våga...

annars blir det sängen ikväll igen, höstkoman har slagit till och jag orkar ingenting...

16 oktober, 2007 12:33  
skrev Anonymous Anonym:

nej, men vem bryr sig om hon är mänsklig eller inte? hon får vara hur omänsklig som helst, i couldnt care less. jag vill bara inte ha henne eller nån av hennes kloner hoppandes på bardisken på spyan. då går jag hem.

jag tycker det låter bra, det där med grisfylla lät väl sådär...du får spara det till helgen tycker jag. själv ska jag till skansen :)

16 oktober, 2007 12:41  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Gud va mysigt! Det vill jag med ju, men det blir säng istället för jag har inte ork att bli full känner jag.

Du är bäst! puss. bara en natt till.

16 oktober, 2007 12:43  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg