10 februari 2008

Oväntade repliker

CNN är något på spåren här. Breaking News är det onekligen att en apa representerar HD och maffian samtidigt. 
Ullis på TV4Nyheterna levererar en högst oväntad mening från promptern. Maffian bildsatt i grafiken, noterar vi.

Jag visste inte att Leonardo kunde buktala, men det gör han i Titanic som ni kan se.
Kostymdramat Flickan med pärlörhänge. Mycket otippad replik i sammanhanget, måste jag säga.

7 Kommentar/-er:

skrev Blogger Godiva:

Det här förstår jag inte alls, men jag känner på mig att det är ett guldinlägg.

Kostymdramafilmen som är den enda av de 4 jag har sett kändes väldigt otippad.

Ett mysterium förgyller vardagen.

11 februari, 2008 15:27  
skrev Blogger Unknown:

Hahaha, this is gold baby, gold. Mera!

14 februari, 2008 23:45  
skrev Anonymous Anonym:

Detta inlägg är helt klart rasistisk. Akta så jag inte ringer Al Sharpton.

15 februari, 2008 20:04  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Ah, grunden är att min digitalbox låser sig på någon kanal som jag inte har tillgång till, men innan den låser sig så kommer en remsa fram med den meningen som är just när det fryser till och sedan går den inte att få bort utan man måste starta om boxen.

Jag såg humor i det här på något vis.

Rasistiskt? Spännande måste jag säga, men jag är ju dum i huvudet så du får gärna förklara för mig så jag vet vad som är rasism och vad som inte är det. Jag behöver tydligen lära mig något här...

Eller så stannar vi bara vid att alla anonyma är dumma i huvudet, men vad vet jag?

18 februari, 2008 07:47  
skrev Anonymous Anonym:

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

20 februari, 2008 06:32  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Nazitomten som var inne och lämnade en kommentar, du får göra det igen för jag lyckades radera den istället för publicera den. Alltså inte någon censur utan det blev feltryck här på morgonen.

20 februari, 2008 07:25  
skrev Anonymous Anonym:

Började du kasta bananer på TV:n? Jmfr kasta bananer på Djurgårdens målvakt.

27 mars, 2008 23:24  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg