09 maj 2008

Imorgon, då jävlar

Min favorit bland årets tävlingar går av stapeln. Att ni inte förstår något - det bryr jag mig inte så mycket om.

Så här mycket kan jag berätta: Jag erbjöd Johan att stanna hemma för att planera för framtiden, men han tittade på mig som om jag vore en idiot. Jag är inte en idiot. Jag visste att spörsmålet skulle provocera Johan.

Vi kom också fram till att vi hade femtio procent rätt vardera i ett så kallat spörsmål i dag. Vi är som tonåringar som inte kan ta en motgång direkt bra så vi kom överens om att vi hade rätt båda två. Fast jag har e-post som bevisar att jag har rätt, men jag är inte så noga med sådant.

Johan däremot. Oj oj oj.

Nu: Transformers.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg