08 maj 2008

Alla vänder mig ryggen

Data-Mange åkte hem i dag. Det sista han gjorde var att blocka Facebook. Det är inte alls humor.
I dag inledde vi tävlingarna här på ön och ett helt lag har redan vänt mig ryggen. De hatar mig för att jag är domare. De hatar mig.
Nu ligger jag på sängen och tänker på morgondagens tävlingar. Om ett par dagar träffar jag de som hatar mig igen, det ska bli roligt.
Detta inlägg skrevs medvetet på dagboksnivå, det är på den nivån man måste befinna sig som tävlingsproducent.

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger Wille:

Blocka Facebook? Det var inge vidare trevligt... Minuspoäng på data-mange... :)

08 maj, 2008 18:28  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Fast Data-Mange har fått pluspoäng igen eftersom det var en temporär block för nu funkar det igen. Han ville väl skoja med oss när han åkte hem. Så där kul, dock. Fast han var full och skrattade bara över mail igår.

09 maj, 2008 02:53  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg