30 maj 2008

Låt mig presentera Henrik - min VD

Henrik Stenlund är min boss, alltså jag har massa chefer men Henrik är VD för Strix Sverige.

Henrik är typ 32 år gammal och boss över hela Strix. Första gången jag fick höra att han nog skulle bli VD så sa jag till honom att han är tokig. Tokig för att det är så stort, liksom.

Henrik polar säkerligen med Albrecht och massa högt folk, men i dag har vi vänt på allting och plötsligt har Henrik pryat hos mig på tävlingen. Han har varit en runner, en allt-i-allo.
Framför allt har han burit kött. Över 200 kilo kött har jag i dag tvingat min VD att bära.

I dag har Henrik Stenlund varit världens bäst betalda köttbärare, det kan jag lova er.
Min rödpenna har noterat följande:
Klagar ej.
Tar egna initativ.
Driftig.
Kort sagt, det finns ett chefsämne i den där kroppen.
Nästa plan är att skicka honom till Hari Mau och vara nattvakt. För detta måste jag övertyga något land att flytta sina deltagare till djävulsgrottan. Jag ligger på Frida, exekutive producenten, om detta.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg