17 maj 2008

Vi har våldtagit...

Vi har våldtagit era horor, vi har knullat era kor. Druckit bärs, satt kuken i en häst, vrålat bajen är ju bäst och vi runkade när vi tog tre poäng!
Paulinho, välkommen in i målstimmet!
5 jävla 1 i cupen känns som en mycket bra avslutning på en lätt skakig vårsäsong.
Hur har ni det nere på gamla Listerlandet nu då?

8 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

jag hatar hatar hatar hatar den där jävla sången. fattar inte hur man kan vara stolt över att ha våldtäkt, horor och tidelag i sin "ramsa". så synd på en annars så fin klack.

usch. det är verkligen inte okej.

jag tar den som en stor fet förolämpning mot alla kvinnor som blivit våldtagna, alla djur som idag blir sexuellt utnyttjade (speciellt när du har en egen hund) och jag tycker det är synd att ni skrämmer bort folk.

men det vet du ju redan.

18 maj, 2008 21:51  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

i know my love, i know. Man ska bara inte ta allting så bokstavligt, men det vet du att jag tagit upp både en och två gånger.

Horor kan vara pojkar också.

19 maj, 2008 03:09  
skrev Anonymous Anonym:

Men horor ÄR inte pojkar i sportvärldens sexistiska jargong. Man behöver inte ta saker bokstavligt för att se att det finns rätt trista könskonserverande och könsmaktsbevarande tendenser inom sportvärldens retorik.

Att aktivt välja att framhäva just dessa sidor är att också internalisera just denna jargong. Trist val av dig att göra helt enkelt.

Forza bajen!

21 maj, 2008 10:46  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Ni har förstås helt rätt, intellektuellt sett. Jag försöker bara vara ärlig med vad jag själv tycker och känner och det har väldigt sällan en koppling till något mer än minnen, bortaresor och fyllor runt om i landet.

Jag försöker inte att göra mig själv bättre än jag är, det är därför jag väljer en ramsa som varit med i evigheter och som också har koppling till vad man kan kalla sinnessjukheten i mig när det gäller fotboll.

Jag kan också välja en annan förstås, men ärligt hade det inte varit.

21 maj, 2008 12:19  
skrev Blogger Robin:

Hur vi mår?
Frågan är hur våra kossor mår!
Och hur era mammor mår efter ni har våldtagit dem.

22 maj, 2008 00:18  
skrev Anonymous Anonym:

robin;
vem undrar hur ni mår, vilka är ni?
jag förstår inte riktigt din kommentar. har du kossor som bajenfans knullat och har vilka är "ni" som våldtagit sina egna mammor?

24 maj, 2008 15:49  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Tack Jenny!

De har inte ens kossor på listerlandet utan det är bara minkar, minkar som de gör päls av. Hela jävla listerlandet är fullt av dem som du hatar mest av alla.

puss

24 maj, 2008 21:48  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Tack Jenny!

De har inte ens kossor på listerlandet utan det är bara minkar, minkar som de gör päls av. Hela jävla listerlandet är fullt av dem som du hatar mest av alla.

puss

24 maj, 2008 21:48  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg