03 juni 2008

status från nu till evigheten

Richard har bestämt mig för att aldrig någonsin mer rösta borgerligt om FRA-lagen godkänns. Då röstar jag aldrig någonsin mer på ett parti i detta land, dra åt helvete!

Facebook
6:02pm

6 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Välkommen till klubben :)

03 juni, 2008 21:54  
skrev Anonymous Anonym:

Piratpartiet?

Fast å andra sidan trodde jag att centern som jag la min röst på (för att bli av med bodström) skulle stå upp för min intergritet. Känner mig rätt rövknullad just nu.

04 juni, 2008 14:12  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jag kryssade en speciell person från ett parti jag verkligen trodde skulle stå upp för integriteten, men det var väl naivt till tusen inser jag nu.

Så därför bye bye, ni kan ha ert parlament utan att jag röstar dit er. Jag vill inte vara medskyldig till att bryta mot grundlagen och grundläggande delar i hela europakonventionen.

De kan alla dra fullständigt åt helvete, från höger till vänster. De enda som varit raka i linjen är vänsterpartiet och nej, det kommer aldrig ske.

04 juni, 2008 14:25  
skrev Blogger Unknown:

Miljöpartiet då?

04 juni, 2008 21:25  
skrev Anonymous Anonym:

Skulle du kunna ta ett snack med din kollega Marcus Svensson på SMP..? Jag tror att han behöver muntras upp.

10 juni, 2008 07:21  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Robert: Varenda liberal människa i hela sverige skulle behöva sätta sig på ett AA-möte och börja med frasen:

Jag heter Richard och har tappat hoppet om liberala politiker i detta landet.

Välkommen Richard, skulle alla svara.

Det är så åt helvete så att jag skämtar inte när jag säger att jag har en hel hög med ganska goda vänner i Riksdagen som jag ALDRIG kommer prata med efter det här. De gör sitt val att svika grundstommen i liberalismen, då ser jag inte något värde i att ha kontakt med dem heller.

Judas och de 30 silverpenningarna. Alla tror att jag skämtar när jag säger det, men jag kommer inte prata med dessa människor mer om det inte handlar om jobb i framtiden. De är för mig så nära förrädare man kan komma, att så fullständigt ge upp sina ideal för att partipiskan viner.

I min bok - de kan dra åt helvete.

10 juni, 2008 11:38  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg