24 november 2008

Modsens röstmaximering

Tack för att jag hade vett nog att lämna moderaterna för tiotalet år sedan.

Tack för att jag slipper se en cynisk röstmaximering som det största och viktigaste målet.

Tack för att jag får ha tron på ideologin och framtidsvisioner som det viktigaste målet.

Modsen, de politiska modsen av i dag, bör fundera på det där med individ och frihet.

Nej, det här inbjuder till att skrika sig hes till en Lycklig Måndag på Knast.

Av helt fel anledningar.

Per Schlingman, du kunde sagt det rakt ut:

"Vi kommer aldrig samarbeta med sverigedemokraterna, istället ska vi ta till oss deras kärnfrågor och göra dem till våra egna."

5 Kommentar/-er:

skrev Blogger Godiva:

Aj.

25 november, 2008 03:00  
skrev Blogger roberth:

Fortsätt du att vifta likt en vissa riddare. Ser du med väderkvarnar månne? INvandringspolitiken är havererad och om du inte ens kan se det då är du BLIND! Förlåt jag glömde att du läser Expo som bibeln i kyrkan.

25 november, 2008 11:30  
skrev Blogger sakine:

roberth, hur hinner du spamma alla bloggar med inlägg där sd nämns?

26 november, 2008 22:23  
skrev Blogger Unknown:

Roberth,

När du svarat på sakines fråga kanske du även kan svara på frågan "Hur hinner du med att spamma bloggar där sd inte nämns?"

30 november, 2008 09:59  
skrev Blogger roberth:

Sakina och Zarrasvand inga problem jag har 48 timmar på mitt dygn. Dessutom spammar jag inte.

02 december, 2008 11:55  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg