18 november 2008

One Charlie Davies

Vilka är dina styrkor och svagheter?
- Jag har väl ingen direkt svag sida. Jag tycker att jag är bra med bollen på marken och i luften. Min ambition är att bli bland de bästa försvararna i den svenska ligan.


Ja, herregud.

Monday James.

Jag tippar att Monday kommer ha sjukt svårt under den här första säsongen med Hammarby, men hade detta varit pre Davies hade jag sagt att det här suger och är helt värdelöst.

För Davies tog det 23 omgångar innan han blev den han egentligen var.

Jag tippar därmed att Monday kommer att behöva en säsong på sig att få spela in sig i Hammarbys startelva, men därefter kommer vara fantastisk.

Låt oss vara ärliga, det finns en del luckor att fylla. Följande har merparten av säsongen varit usla:

David Johansson
Suleyman Sleyman
Christian Traore

Resten klarar sig undan min stund i flistuggen på grund av ålder. Herregud, min pitbull är döpt efter Emil Johansson - han är bara valpig av sig, Emil på plan alltså.

Fuck it! Nu kör vi - eh - om fyra månader! Bajen till sista hjärtslaget!

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg