08 september 2006

Fest och fest och jobb och jobb


Insiders program om Sverigedemokraterna, det största partiet utanför riksdagen, lockade 320 000 till tv-soffan. Med tanke på Efterlysts siffror på 460 000 så får det räknas som helt ok, även om jag hade trott på något mer - men det är något som gör att tv-hösten inte på riktigt har fått folk att sätta på burken. Är väl i och för sig ett sunt tecken.

Såg inte själv gårdagens program eftersom jag var på Expressens sensommarfest på Clustret nere vid Riddarfjärden. Det var trevligt och roligt folk gör att det blir trevligt. Leo Lagercrantz, Natalia Kazmierska, Gunilla Brodeij, Ann-Charlotte Martéus fanns vid mitt bord.

Det kan inte gå så bra för tidningen, två ölbiljetter per person. De andra tyckte att det var normalt, men van vid Strix så vart man chockad över grejen med biljettsystem och sedan att det bara var två per person. Blev att langa in kortet i baren, och jag har inte tittat på kontot sedan dess.

Wayne Serentis dök upp sent, vände in och vände ut med oss till Riche för lite släckning. Var rätt märkligt igår, kände inte igen alls mycket folk - kan ha att göra med promillehalten också, att jag inte kollade helt enkelt.

Klockan tre i natt stod jag i duschen. Det var också en natt det.

2 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Är inte även du imponerad över Jimmies insatts i studion? Hade talade verkligen Robban sanning om expoiter på insider? I inslaget kunde vi se minst två expoiter figurera...

09 september, 2006 20:09  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Anonymous: Jag har som sagt inte haft tid att se studiodelen så jag vet inte hur han var i studion. Tänkte spana på det i eftermiddag om jag bara kan minnas var jag lade dvd-kopian...

Bara jag som jobbar på Insider nu. Ekman gör annat nämligen, men han hoppade in och åkte till Landskrona eftersom jag var upptagen på Expressen och med andra projekt i somras så han hjälpte till där kan man säga. Ungefär så, sjukt förvirrande antar jag men men... en förklaring god som någon annan.

10 september, 2006 10:30  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg