07 september 2006

Giganten Häglund

Kjell Häglund, redaktionschef på Residence, gillar jag ofta. I dag älskar jag mannen fullständigt. När bladet tas från munnen i Resumé så lägger jag mig platt och bara njuter när stora kapsågen går över tv-kritikernas arma lemmar.

I produktionsbranschen skrattas det rätt mycket åt dessa män, oftast män även på detta området. Det anses vara en hyllning till ett bra program att sågas av Jan-Olov "Gossen" Andersson på Aftonbladet. Häglund är mest spot on på Furhammar som jag själv ser det. Särskilt gott eftersom han, med viss rätta sågar en del men drar med saker som är bra i fallet.

Jag tror att det finns en person som är tv-kritiker och kan nämna mer än två producenter. Jag är förvånad om de kan nämna mer än två produktionsbolag.

Ja, visst är jag opartisk.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg