28 augusti 2006

Hulka eder

Dags för den där känslan som infann sig i fredags eftermiddag att ta ut sin rätt på denna arma kropp. Jag fungerar inte fysiskt längre. 20.00 börjar helvetet.

5 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Jag mår dåligt, koncentrationsförmågan är på pubertetsnivå och jag kan inte sköta mitt jobb. Jag slutade gå på derbyn ett par år sedan efter en rekordlång förlustsvit. Då började det gå bra...

Jag följer nog matchen från mitt fönster i Björkhagen. Skrik vid mål tack.

28 augusti, 2006 15:01  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jakob: Mina arbetskollegor har alltid haft översyn med mitt arbete på derbydagar. Jag tror på allvar att en ekonom skulle kunna avläsa på produktionen vilka dagar det är derby.

Jag skriker, 13000 andra också. Kan. Inte. Jobba.

28 augusti, 2006 15:05  
skrev Anonymous Anonym:

Jaha, det här gick ju bra.

28 augusti, 2006 23:09  
skrev Anonymous Anonym:

Det började dåligt, fortsatte sämre och slutade med en situation där en massavgång är det enda värdiga. Jag är så djävla lack.

29 augusti, 2006 07:22  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jag ska sluta prata i akopalyptiska liknelser i förväg. Jag är rädd för min tunga.

29 augusti, 2006 10:19  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg