01 oktober 2007

Alla var inte där. Det stör mig.


Många kom. Men inte alla. Er ska jag förbanna till en dag långt in i framtiden. Ni 60 som kom har jag nu satt guldstjärna på. Ni behöver ej se er över axeln - er älskar jag.

Johan skändade - förstås - Hammarby på plats. I gengäld fick jag en mycket genomtänkt present av Johan & Frida. I paketet ingick "Äntligen icke-rökare" av Allen Carr och en dosa Grov.


Kvartetten Krohnman, Jonna, Sakine och Jonathan kom med den presenten som gjorde mig gladast utan någon konkurrens. Årskort till Hammarby Hockey. Då ska man veta att det var en inbiten Djurgårdare som kom med förslaget. Det är stort. Riktigt jävla stort.

Gustav hade med sig "Bajen Fans 25 år". Så jävla vackert att se 1990-talet i bilder igen.

Stefan och hans underbara fru Anna hade bakat kakor. Bara en sådan sak. Helt ljuvligt.

Sedan var det evigheter med champagne och annan alkohol. Plus att jag verkligen inte kommer ihåg en massa presenter som ligger där i lägenheten.

Så in i helvete tack till alla som kom. Jag hade en grym natt. Ni andra finns på min hitlist.

Den som spydde i trapphuset runt 02.30 kan väl giva sig till känna. Det var sådär kul att svabba då.

09.00 kastades sista gänget ut. Då var jag rätt trött.

Alkoholsummering: 200 öl. 15 liter vin. 10 liter sprit. 5 liter champagne. På 50 personer. Det är bra jobbat.

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger Yo-Nas:

Tack själv! Bra fest!

02 oktober, 2007 13:31  
skrev Blogger Wille:

Japp, tack för festen o lycka till med att sluta röka!

05 oktober, 2007 14:50  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg