03 oktober 2007

Spela Moussan


Nu plockar vi in en tomte som spelat EN match i superettan som vår målvakt till morgondagens match mot SC Braga.

George Moussan må vara 17 år. George Moussan må endast ha spelat en halv match i allsvenskan. George Moussan må vara nervös så han skiter på sig vid tanken på att stå i en avgörande match inför gruppspelet i UEFA-cupen.

MEN.

Oavsett utgången i morgondagens match vill jag se George Moussan vakta Hammarbys mål. Jag kommer inte lägga någon som helst press eller ansvar på honom om det går åt helvete. Det ansvaret lägger jag på ledningen som tyckte att det räckte med Erland inför säsongen. Jag skrev om det redan när han värvades. Han är för skadebenägen och han var skadad när han värvades till Hammarby. Det är sportchefen som ska ha skit för det, ingen annan.

Med George i mål mot Braga! Inga jävla inhyrda människor ska vakta Hammarbys mål.

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger Jimmy S. Windeskog:

Aschbergs Insider granskar AIKs firman och inte Bajens KGB. Vänskapskorruption i sci-fi land? =0)

03 oktober, 2007 18:06  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Inte den blekaste aning om vad de har gjort i reportaget då jag inte arbetat med just det. Helt ärlig när jag säger att jag inte har den blekaste vad som görs förutom mitt egna reportage som kommer gå i höst och som handlar om politik på regeringsnivå.

03 oktober, 2007 18:08  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg