10 maj 2008

Läskedrycken välkommen

Tävlingen gick så jävla bra i dag. Länderna glada och två stolta tävlingsproducenter. Därför väntar jag nu in Johan för att gå på läsken. Ikväll ska vi bli dyng. Pelle ska somna på en veranda. Jag ska bajsa i en buske och Scouten ska visa Evil Hitler vs. Mongo Robot. Ronny vågar jag inte ens tänka på. Jag återkommer med bilder och filmer på detta spektakel.
Det här med att vara miljömedveten är inte Malayernas paradgren, men de kan med hjälp av diesel ha ihjäl sandflugor. Arbetsmiljöverk tror jag inte finns här nere, det ska de nog vara glada för - eller inte.
Nej, Quetzo är inte på ön - men satan va lika Elin och Quetzala är ibland. Fast det är nog Quetzala årgång 2006 jag alltid jämför med. Elin tror dessutom att hon är i Nigeria och vill insupa kulturen genom att leka vattenbärerska. Det är Elin det.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg