16 maj 2008

Sådan husse, sådan hund


Jag visste det. Emil har tagit till flaskan i min frånvaro. Det gör mig glad på något skruvat vis.
Saknar dig min pojk. En månad till så ska vi ha juli och augusti med satans massa fester.

6 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Shit,

det lilla yrvärdret jag såg fara omkring hemma hos dig har ju fan blivit en riktig bjässe!

16 maj, 2008 16:11  
skrev Anonymous Anonym:

jag saknar också den där lilla alkisen. och hans alkishusse!

16 maj, 2008 16:49  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Men vi får vara mycket glada för att han har det superbra!

Jag saknar dig också något sjukt mycket. puss

16 maj, 2008 18:01  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jupp, över 20 kilo nu och eftersom han leker typ dygnet runt och käkar som en häst så gissar jag på en matchvikt på 22-23 innan jag är hemma. Då kommer vi till dig och spelar Guitarhero så du vet...

16 maj, 2008 18:03  
skrev Blogger Wennberg:

Jag firar er vid hemkomst... ordentligt.

16 maj, 2008 20:10  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jag tycker vi bygger sandslott och åker ut i skärgården Wennberg! Det blir förstås fantastiskt.

Jag längtar inte hem ännu direkt men man börjar känna att om tre veckor är det inte mycket krafter kvar i en.

Imorgon har jag första fyra timmarna ledigt sedan starten och vi är på program fyra så det blir kinestant, kinestvätt och porten imorgon.

17 maj, 2008 14:06  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg