04 juni 2008

Sara gillar Chelseamage också

Den här magen spelade för Chelsea i mitten av 1990-talet.

Sara gillar som ni ser inte bara spruta i stjärt utan även före detta fotbollsspelares magar. Han heter Jakob Kjeldbjerg och är den danska hosten här på Expedition Robinson.

Jag krökar rätt ofta med honom. Jag krökar med en person som spelat i det yppersta skiktet av fotbollsspelare.

Jakob Kjeldbjerg spelade i Premier League och han dricker jag öl med.

När en sådan människa säger att lilla jag har respekt med mig så blir jag tolv år igen. Sällan som mitt självförtroende får sig en boost, men när Jakob säger det så måste det vara så.

Just det, alltså Hermann - Han har spelat för fucking Chelsea. Han har spelat FA-cupfinal. Han har fått guldbollen. Men han var för sent på det för att spela EM 1992, men det var nära.

Han dricker jag öl med. Vem krökar ni med hemma då?

1 Kommentar/-er:

skrev Blogger Yo-Nas:

Krökar med Gustav Gelin, han har fått en guldhatt. Och, eeeh, setts dricka vin ur en cup noodle-förpackning. Har spelat för Boo IF. Och en gång var jag tolv år gammal i hans sällskap. Men det kanske inte smäller lika högt?

04 juni, 2008 19:27  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg