25 augusti 2008

Ich habe angst, de luxe

Ikväll går det åt helvete, på riktigt.

I torsdags dog cupen. Ikväll dör allsvenskan, om man är bajare alltså.

I väntan på att apokalypsen slår till så begraver jag mig själv i arbete och det är callsheets, locationrek, manus och springa mellan redigeringarna som gäller.

Hela dagen kommer vara ett enda stort illamående och jag kanske också springer in på toaletten och trycker ner ett par fingrar. Då kan jag lura min hjärna att jag egentligen är skitfull istället för nervös och bara har ångest.

Min hjärna är lättlurad, men kanske inte så lärrlurad.

Söderöl så snabbt som möjligt
Solna 20.00
20.01 Erkan Zengin tror att han är innermittfältare och lämnar hela sin kant vidöppen.
20.02 Någon solnajävul ser det och har en yta större än hela Solnaland framför sig och gör ett inlägg och så går det åt helvete.
21.45 Erkan skyller på alla andra för att det blev som det blev.

Jag har älskat Erkans toppar, men som jag hatar hans positionsspel för tillfället. Om inte Tony har sagt till honom att leka innermittfältare så kan Bajen sälja honom. Om Tony Tiger sagt till honom att leka innermittfältare så blir jag orolig för hela lagbygget.

Återkommer med rapport om detta, fingertaktiken alltså, och matchen.

1 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Skönt att se att jag inte är ensam om Erkans flagranta förkärlek att gå in i banan och att det är fler än jag som spekulerat i om det är TT som sagt åt honom att göra så eller inte, helt klart känns det fel.

Men ikväll ska bollen skickas in bakom råttornas nätmasker precis som ringen föll ned i domedagsberget och i fallet dras Nebo, Bojan och alla andra gnagare utan självdistans med.

FORZA BAJEN!

25 augusti, 2008 10:49  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg