19 augusti 2008

Vi gick på premiär

Arn, the comeback, hade premiär igår.

Vi hade roligt. De flesta av våra offer hade roligt.

Jag är faktiskt mycket glad över att så många har en grym självdistans, eller vad sägs om följande kommentarer till Aftonbladet:

Thomas Hanzon som fick skylten "Nyknullad":
"Ha, ha. Det stämmer ju. Jag vet inte vad jag ska tycka om det, men jag känner mig inte drabbad. Och det stämmer ju till och med".

Josefin Crafoord som fick två skyltar, först "Kändiskåt" och sedan "Löpsedelshora":
"Jag bryr mig inte så mycket. Jag fick ju inte en tårta i huvudet".

Joakim Nätterqvist som fick skylten "Rövslickare" är magisk, säger magisk!
"Jag har faktiskt självdistans. Jag är en riktig rövslickare, haha. Det är ju underbart. Mer vatten på Reinfeldt".

Sedan var det visst någon kränkt och någon som tyckte att vi var oseriösa och inte trovärdiga.

Haha. DET är humor, inte direkt att vi gör Uppdrag Granskning och behöver vara trovärdiga. Vi gör humor och de flesta kommer skratta åt det i vinter, det vågar jag säga.

Trovärdiga. Jag dör!

Ballar av Stål - det går bra nu.

1 Kommentar/-er:

skrev Blogger Figges Blogg:

den 19:e augusti...

25 augusti, 2008 00:36  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg