31 juli 2008

Leone gillar Ballar av Stål

Annika Leone vågar komma ut med att hon gillar Ballar av Stål. Jag lovar att det bara är en tidsfråga innan fler gör samma sak.

Men jag gillar de som är tidiga med att gå ut med saker.

I skolan var jag väldigt tidigt ute med att jag gillar Banana Skids. Det blev en hit sen.

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger Wille:

Bjud in oss på lite pre-screening då så får du se vad jag tycker! Jag kan tyvärr inte börja gillar något pga av att ni har varit omnämnda i kvällspressen några gånger.

Även om Ricky-skämtet antagligen kommer att gå hem hos mig... Vi får se... :)

31 juli, 2008 18:07  
skrev Blogger Rabbi von Sydow:

Ja, dom (bananaskidsarna) var ju för jäkla goda!

31 juli, 2008 20:14  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg