23 februari 2009

Efterlysning av Figge

Jag fick inte trycka upp ditt foto på mjölkpaketen för Skånemejerier.

Detta är the next best thing, hävdar folk.

Jag har mailat dig Figge. Jag vet inte hur jag ska tolka att du inte svarar, om jag nu skickat rätt alltså. Det är inte säkert, men jag tog förnamn punkt efternamn AT strix punk dk. Jag har inte fått något felmeddelande så jag trodde det gick fram.

Min enkla fråga var denna:
När ska vi bli fulla i Köpenhamn. Du har ju känt min flickvän längre än vad jag har, tänkte att du hade lite inside på henne som jag tar emot i samband med sju Fernet eller något.

Maila mig, min adress funkar. 

1 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

U GOT MAIL.

24 februari, 2009 20:57  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg