14 februari 2009

Malmönotering

Ät inte på Orient Grill på Simrishamnsgatan.

På sommaren låter de sina kycklingar ligga ute i solen hela dagarna. På vintern skiter de i att tillaga kyckling och kött.

Vomitering blir följden. Kaskadvomitering.

Ge fan i att gå till Orient Grill på Simrishamnsgatan i Malmö.

4 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Ehm... inte för jag tror de läser bloggen, men om du ska publicera sånt här bör du känna till att de som har nämnd grill är sjukt kriminella och fullständigt galna. De är *djupt involverade* i den s.k. släktfejden.

16 februari, 2009 19:51  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

ah se jag förstår. Jag tror dock att jag haft med värre typer att göra med genom åren, men tack för att du tänker på mig.

16 februari, 2009 20:38  
skrev Anonymous Anonym:

Det är roligt att det finns typ 7200 falafel-ställen i Malmö, alla jag någonsin pratat med undviker Orient grill och ändå lyckas du äta där och bli sjuk. Eller, roligt kanske är fel ord.

17 februari, 2009 11:08  
skrev Anonymous Anonym:

Orientgrill var tidigare en helkul klubb som hette The Rock. Med svartrockare. Sedan blev det obligatorisk kebab o falafel. Två gånger har det varit släktfejder med orientgrills personal med blod sprutandes över hela trottoaren.
Orientgrill saknar det alla arabrestauranger saknar, kvinnor som kan laga mat och en meny med lite variation än "kebab o falafel". - Många äro de som vometerat efter Orientgrill där de har kassapparaten i framfickan o gräver o sedan direkt i maten. - Välkommen till Malmö.

17 februari, 2009 14:16  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg