18 februari 2009

Gris, känd från tv

Den här grisen känner jag mycket väl igen. Kvinnan Bodil också.

De blev kända efter Studio Virtanen. Nu åker de jorden runt och tjänar massa flis.

Nu väntar jag på att monsterkaninen Bamse får fler tv-jobb.

7 Kommentar/-er:

skrev Blogger Viktor:

hade jag varit en gris hade jag också tvärvägrat tror jag... vad är det dom håller på med förresten?

18 februari, 2009 11:40  
skrev Anonymous Anonym:

Äsch om vi pratar Bodils minicirkus var de ju kända långt innan. I alla fall i Skaune. Jag minns henne dresserandes höns i tv någonstans runt senaste sekelskiftet. Men söt gris!

18 februari, 2009 12:47  
skrev Anonymous Anonym:

DE var väl rätt kända innan virtanen också.

18 februari, 2009 13:20  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jaha, där ser man hur populärkulturkollkille jag inte är.

jag ändrar mig till att Bodil blev känd för mig efter SV.

Detta är från inspelning av någon guldäggsfilm de hade för reklamare.

18 februari, 2009 15:33  
skrev Anonymous Anonym:

Vad är det för sinneskvinna som skriker i bakgrunden? ..menar FÖRGRUNDEN!

20 februari, 2009 03:51  
skrev Blogger CiNEZiLLA:

En av mina katter kommer från Bodil. Men den enda konsten hon kan är att morra åt barnen och äta tills hon kräks!

Hoppas malmoe ligger dig rätt.

Lycka till
J.

23 februari, 2009 14:14  
skrev Blogger The Girls Of Florida:

Ärligt, är inte den där Bodil rätt sunkig? Jag är lite rädd för henne.

04 mars, 2009 17:38  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg