15 februari 2007

Efterlysning, make cash

Jag är inte så förbannat dålig på det här med att leta upp filmer och tv-program jag vill se, men nu är det inte tid jag har att lägga på detta. Därför efterlyser jag nu en fil på gårdagens The Brit Awards och hoppas att någon kan hitta det på en torrentsite eller liknande. Och nej, det räcker alltså inte med en länk för att få sig ett gäng öl utan måste vara en fil. Och nej, inte torrentfil utan QT eller WM.

Varför, jo för att Oasis ska inför The Brit Awards ha utlovat att live framföra sina fem största låtar och jag undrar hur det ser ut i en stor tv-produktion. För inte har väl hela världen gått och dött, för det kan väl inte vara så att det slutat att sändas i tv, det är väl inte därför som jag inte hittar filer från igår?

Ett gäng öl utlovas, kan även omsättas till pengar givetvis. Alltså detta är på riktigt, gotta see it.

4 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Jag jobbar alltid för öl.

Var så jävla god!

15 februari, 2007 11:47  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

För att kunna erhålla dessa öl behöver du nu endast göra som jag skrev i posten, Rhoddan. Jag sitter på jobbet, här finns inte ens upp-packningsprogram så jag vill att du laddar hem den och sedan lägger upp den på en ftp så att jag kan ladda hem den som wm- eller qt-fil. Fixa pronto, jag måste se den. Först då har du gjort dig förtjänt av ytterligare en fylla på min bekostnad.

15 februari, 2007 11:50  
skrev Anonymous Anonym:

Jaha, du är så pass lökig. I'll fix.

15 februari, 2007 12:33  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Nej, alltså det handlar bara om att jag inte kan öppna torrentfiler på jobbet eftersom jag inte får installera saker för bolaget som sköter allt med datorer. Det är ett helvete att ens få QT installerat, eller flash till exempel.

Maila länk på ftp sedan så har du ölen bärgad! TAck som fan!

15 februari, 2007 12:36  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg