12 februari 2007

Konsten att behaga alla, samtidigt

David langar järn till mig och Gustav och anser att vi ska höja musiken.
Servitris mycket irriterad över två överförfriskade män bakom skivspelarna, skriker till oss att sänka så att matgästerna kan samtala.
Allan står mitt emellan och suckar, skickar ett par blickar mot oss och jag sänker. Gustav höjer. Jag höjer. Allan sänker själv. Gustav höjer. Jag höjer. Någon sänker. Alla höjer. Järn, järn, järn. Höj, höj, höj.

Slutscen: Richard ber om ursäkt till servitris och det är som att inget har hänt, inget dåligt. Bara bra. Annakhan en fredagskväll.

2 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Haha, tack för ännu en underbar kväll mannen!
/g

12 februari, 2007 14:07  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Detsamma mannen! Magiskt nästan, hysteriskt roligt var hur som helst!

12 februari, 2007 14:09  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg