14 februari 2007

This just in

Det ljuva livet-Goesta är helt galet värdelös på Donkey Kong, i alla fall när det levereras av ett 8-bitars Nintendo. Goesta kan det där med att vara dålig förlorare också, spelkonsollen fick se sig själv kastad på hårt linoleumgolv ett flertal gånger.

Upptäckten gjordes efter bastu med insmugglad dansk öl tillsammans med nämnda Goesta och givetvis även Gustav.

Envisa rykten hävdar även att Rätt & Slätt inte var särskilt bra på Super Mario Bros efter 15 öl.

2 Kommentar/-er:

skrev Blogger Eric Goesta Rosén:

Det var fel på min handkontroll, jag är övertygad om det, den måste varit trasig. Måste varit trasig.

Tack för igår, ändå.

14 februari, 2007 15:49  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jo då så att, ehhh. hehehe.

Tack själv, fan va jag bedrog mig när jag skulle gå hem. Tio minuter, jo i nyktert tillstånd och med löparkläder. I snö och blåst med en liten god fylla tog det säkert en halvtimme,.

14 februari, 2007 15:52  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg