20 februari 2007

Hämndaktion?

Förra gången jag och Gustav var i Malmö i höstas spelade vi på KB på lördagen. En flicka tyckte det var en bra idé att kasta en drink på mig. Hon ringde dagen efter och bad om ursäkt typ tusen gånger om. Jag förlät henne givetvis på stående fot, precis när Gustav hade hoppat av tunnelbanan vid Gamla Stan.

På lördag åker jag och Gustav återigen till Malmö and the tables are turned. Hon spelar och vi ska vara gäster. Vi ska uppföra oss, kramas och kanske bjuda på en drink i stället. Jag tycker att detta är helt fantastiskt roligt och längtar stenhårt till helgen då man bland annat får träffa lovely Margret igen.

Söndagen blir nog bara ångest på Parken i Köpenhamn. Förlust mot Köpenhamn är utgångspunkten, annars vet jag inte om man kan överleva bussresan hem - om nu någon där vågar tro på vinst. Uddamålsförlust och jag är mycket nöjd.

1 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Ser fram emot (ännu) en kunglig helg med dig mannen!
Jönköping-Malmö-Köpenhamn, the only way is up baby!

/g

20 februari, 2007 14:28  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg