12 april 2007

Läst på läxan?

Ska bli intressant om jag måste sitta i soffan med skämskudden i högsta hugg ikväll, med tanke på hur tidigare debatter mot Sverigedemokraterna har sett ut.

Jag sitter med anteckningsblock och penna. Jag är inte ute efter sd, jag kommer granska hur väl pålästa fp och m är gällande Sverigedemokraternas politik och grundvalar för sin politik.

Jag tippar att jag minst tre gånger kommer skrika högt i lägenheten, kanske slå näven i bordet eller stenväggen. Det sista är jag duktig på när jag ser inkompetena opålästa politiker när de debatterar med Sverigedemokraterna. Värst alla kategorier så här långt är Lars Leijonborg. Jag skakar fortfarande av ilska när jag tänker på debatten i SVT Debatt mot Jimmie Åkesson. Leijonet verkade tycka att man inte behöver läsa på inför en debatt med en person med rasistisk politik, det kan väl inte behövas... *suck*

Oavsett, jag tror att jag har nästa krönika till Smålandsposten klar till lunchen imorgon senast.

Uppdatering: Tur att TV8 har webb-tv numera. Då kan jag bli full på Pet Sounds Popquiz istället när min flicka går på teater.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg