30 mars 2007

Sista dagen på Insider

Då har man haft sista programmet för säsongen av Insider igår och det blev en helt ok tittarsiffra igen, 375 000. Bättre share än Efterlyst också. Inte något att klaga på egentligen, även om jag hade hoppats på en siffra över 400 000.

Önskar att jag kunde delge en av de värsta dissningarna ever som skedde innan sändningen, men jag gillar inte att hänga ut folk på det viset. Men roligt var det, och galet hårt av personen som utförde dissen mot en mycket tung människa. Önskar själv att jag kunde ro hem såna saker, men det ligger inte riktigt i min natur.

På måndag är det nytt projekt och det kommer bli galet roligt, inte ens i närheten av Insider utan över på andra sidan. Hade man arbetat på SVT hade det varit en omöjlighet med sådana tvära kast. Därför älskar jag Strix. Noll prestige, bara bra tv.

Snart dags för en lunchöl med Gustav.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg