29 mars 2007

Mi bird says...

Förresten, jag vill inte peta i nåns bittra öga nu, men vet ni hur fantastiskt det är att ha en man som man älskar av hela sitt hjärta och som älskar en tillbaka och som tycker om att göra typ samma saker som en själv? våren är här och den är bara början. han och jag kommer att bli alkoholiserade, parkilggande, efterfestande as men är inte det livet?!

Det är så min flickvän ser på mig och jag bara ryser av välbehag.

Anywho, ikväll är det sändning och i studion återfinns en minst sagt tung panel. Justitiekansler Göran Lambertz, före detta justitieminister Thomas Bodström, advokat Kerstin Koorti och Vita Bandets Caroline Willfox.

Vi ska diskutera vad som är våldtäkt och vad som är samlag. Det blir nog lite kontroversiellt tror jag.

0 Kommentar/-er:

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg