18 juni 2007

Dräpande kommentarer

Nyanställd ledarskribent till arbetssökande ledarskribent:
- Jaha, vad ska du göra nu då när jag snodde ditt sommarvikariat?

Arbetssökande ledarskribent till nyanställd ledarskribent:
- Vet inte men jag ska i alla fall inte behöva ta sommarjobb när jag fyllt 37.

Allt baserat på ren hörsägen, men kul hade de åt varandras situationer.

4 Kommentar/-er:

skrev Blogger gudmundson:

Hmm. Nåt säger mig att jag är den ena parten i historien ovan, och att scenen utspelade sig på Erik Zsigas releasefest för sin nya bok.

Roligt, i vilket fall.

20 juni, 2007 12:51  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Japp, ville inte outa er men då avslöjar vi för resten att den andra var Fredrik Krohnman http://blogdizz.blogspot.com

Mycket bra humor tycker jag.

20 juni, 2007 12:53  
skrev Blogger Markus "LAKE" Berglund:

Japp. Mycket bra humor!

Jag säger alltid till mina "bloggovana" vänner att det ofta finns mycket att hämta i kommentarerna (till skillnad från de i MSM), här är bara ytterligare et bevis för den tesen.

:-D

21 juni, 2007 06:50  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Visst är det så! Av samma skäl (fast bitterhetens motsvarighet) läser jag alltid kommentarer på artiklar på Resumé och Dagens Media. Vi snackar VM i bitterhet över uteblivna jobb eller för att ha fått sparken eller en det ena eller det andra. Det är roligt att läsa bittra människor, de lämnar ut sig så mycket.

Fast här är det ju bara roligt.

21 juni, 2007 09:13  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg