04 juli 2007

Kort om fjärde juli

Den amerikanska konstitutionen är det vackraste som går att läsa. Det hade varit ännu vackrare om den efterlevdes.

Hammarby har inte vunnit mot Helsingborg borta sedan 2003, då förstår ni vad jag tror om kvällens match.

Inte idealiskt väder för att göra intervju på Djurgården, men jag har i alla fall fått mer än de femton minuterna som pressekretaren till statsrådet trodde var nog. Har jag tur kan jag lura veckans statsminister till säkert 30 minuter intervju och 10 minuter för stockbilder. Undrar om man kan få Odenberg att gå mitt bland kanadagässen, kan bli en bra bild.

Har glömt att informera flickan om att det är match. Sade att jag skulle vara hemma till sex. Det ordnar jag. Sedan får jag hitta ett bra sätt att säga att jag vänder i dörren med riktning mot söder för att se på matchen till tio och att jag sedan ska varva ner med ett par öl oavsett resultat så jag är väl hemma vid midnatt. Jag kommer vara så populär.

Jag är lätt spattig efter att ha bälgat i mig rätt sjuka tio koppar kaffe och det är inte ens lunch.

4 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Passa Hellström!

Ser fram mot den 13:e.

Aki mot alla!

05 juli, 2007 09:14  
skrev Anonymous Anonym:

vad hände egentligen med dom planerna? var det att du somnade...?

nåväl, några öl på den förlusten hade väl inte varit så utvecklande för vår relation. inte lika illa som aik-förlusten men ändå...

puss

05 juli, 2007 18:23  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Planerna utbyttes mot hemma i soffa med radiosporten. Jag är så rädd för dig att jag inte vågade ta upp en sådan oannonserad sak och bet ihop och sket i det. Tur det.

P.s. Gravallvarligt rakt igenom ;) D.s.

06 juli, 2007 10:23  
skrev Anonymous Anonym:

ha ha ha. du har alldeles rätt i att du borde vara rädd. men du vet vad vi har sagt. "hellre säga sanningen, än ljug". piskan gör inte så ont om du tänker på annat.

puss

11 juli, 2007 13:43  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg