27 juni 2007

och mera öl... och fotboll

En del av er hatar säkert allt mitt orerande om detta med fotboll, men just nu bryr jag mig inte.

Dynamiskt fotbollsväder från England har kommit in och det är match mot Glenn.

Men titta framåt, 13:e augusti upprepar vi spelet mot Djurgården men framför allt tar vi revansch på den rätt sugiga läktarstämningen.

13 augusti betyder KAOSTIFO. En egen hemsida för det finns här.

Uppdatering: Just det, Martin Ingvarsson dömer kvällens match. Därmed så bedömer jag att chansen för vinst är liten. Kul kväll.

6 Kommentar/-er:

skrev Blogger Unknown:

Ja och ikväll får ni fan inte krångla som en påse nötter. Se nu till att hålla Glenn långt bort från Kalmar i tabellen och Sia blir riktigt glad...

27 juni, 2007 14:42  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Vi gör vad vi kan för att ha alla bakom oss i tabellen, så därför vinner vi. Inte för att ni inte kunde slå dem.

27 juni, 2007 14:43  
skrev Blogger Unknown:

Näe, fast 2-2 och avgörande med matchens sista spark på bortaplan mot ett topplag är ändå inte dåligt.

Anyway, hoppas ni vinner ikväll. Jag kan tänka mig att gå på Kalmar - Bajen och ställa mig i Bajenklacken ifall ni gör ert jobb...

27 juni, 2007 14:50  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Du är välkommen, typ. Bara du är tyst ;)

27 juni, 2007 14:52  
skrev Anonymous Anonym:

Skönt med tidig revanch, om nu någon i truppen råkar vara frisk den trettonde. Annars får det blir Bajen mot Aki.

Oroa dig inte för publiken, vi kirrade över 30 000 sist vi stod som hemmarrangör i ett derby ;-)

27 juni, 2007 14:58  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Jag har full förståelse för folk som inte vill dra sig till en annan kommun för att beskåda sin hemmamatch men jag menade faktiskt draget på läktaren som inte var något vidare under derbyt nu senast. Tamt till och med får man nog kalla det.

27 juni, 2007 14:59  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg