26 juni 2007

Grattis MTV

Grattis Karin Winther.

Eftersom jag är övertygad om att hela mänskligheten, nåja, googlar sig själva så förväntar jag mig att Karin hamnar här förr eller senare. Betyder det att du sitter här i Hammarby Sjöstad eller hur funkar det där bolaget?

Senast jag såg Karin var i fredags, midsommarafton, i Waxholm. Hon och Calle lade till vid Statoil och i släptåg hade de en tax. Vi kramades och var nog båda lite förvånade över sättet att ramla in i varandra. Normalt är det ju i nattlivet man ses, packad i en rökruta eller liknande. Inte Waxholm liksom, alla redo för liv på sjö och i skärgård. Carl M, menar att midsommar är enda dagen då vettigt folk drar sig utanför tullarna. En del ligger det i det.

Modigt av MTV, kanske kan man börja slentriantitta på kanalen igen.

4 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Jag tror det kommer bli alldeles lysande!

Ses på Söderstadion ikväll!
/g

27 juni, 2007 11:06  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Alla gånger!

Blött och skönt, kanske att man pressar sig uppåt lite i klacken om det här vädret håller i sig.

27 juni, 2007 11:18  
skrev Anonymous Anonym:

Tack fina!
Jag ska röra om i grytan, det kan du lita på... Måste dock kontra din Google-teori med faktumet att pr-avdelningen mailade mig länken.
Kram!

27 juni, 2007 13:40  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Ok, jag ska ta mig ett snack med Robban om det här. Jag har fan inte någon PR-avdelning som håller koll på vad som skrivs om mig.

Men som sagt, shit va kul! Kan bli helt magiskt bra. Hoppas också det kommer framgå tydligt vilka tider vem bestämmer över för jag vill gärna slippa vissa delar.

Kram!

27 juni, 2007 13:43  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg