16 juli 2007

Måndagsfunderingar

Flickan utomlands. Saknas mycket.

Hur ska jag få in Las Palmas "Missbruk beivras" på fredagens spelning på Debaser Medis?
Slutsats: Hur kan jag ha tanken på att spela Las Palmas? Härleds till första funderingen om att sakna flickvän.

Varför sa jag till Hermann igår att jag skulle upp tidigt för att jobba istället för att kolla finalen i Copa America? Verkar ha varit ett idiotiskt beslut.

Hur ska Elin överleva under vår inspelningsperiod? Hon ska bo tillsammans med tjejerna i Top Model. Jag är ej avundsjuk.

Hur funkar min tv-hjärna för tillfället?
Bästa programmen enligt Rätt & Slätt just nu:
1. Judge Judy
2. Cops
3. Animal Cops
4. Biker Build Off - The Series
5. The Contender

Utrecht för Hammarby i tredje omgången i Intertotocupen. Utrecht. Nu kan vi börja snacka dynamik. Är fortfarande av åsikten att Hammarby borde släppa in säsongare gratis i Intertotocupen och sedan börja ta betalt av dem när UEFA-cupens andra omgång drar igång för Hammarby. 4 000 på Råsunda i lördags är ju inte så det knäcker direkt.

Kalmar. Fy fan.

Se så, vad för något har ni på lut i skalltrakterna i dag.

Uppdatering: Får e-post om Las Palmas och att den skulle kunna användas som "varningslåt". E-postaren tycker att man ska ha låten beredd hela kvällen, varje gång man spelar. Om någon ser/hör/misstänker att krogkommissionen är på plats spelas låten, som heads up för alla partyknarkare där ute. Vore en rolig syn på vissa ställen tror jag, hur folk börjar stirra och stressa. Undrar hur många Dj:s man måste samla ihop för att folk på riktigt skulle tro det och hur lång tid skulle det ta innan det satte sig hos publiken. Måndagsfunderingar, som sagt.

3 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Jag ÄLSKAR Cops. High Five på det!

16 juli, 2007 14:04  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Om du bara visste hur bra jag tycker att det är. Strix gjorde ju en form av Cops i programmet "Blåljus" men det blev inte som originalet. Problemet är att man inte får sitta med i polisbilen under utryckning på grund av ett löjligt regelverk. Jag har försökt att få anstånd på den punkten men ännu ej fått gehör från polisen, men när de får problem med rekrytering tror jag att de kommer ändra sig på den punkten för att få visa upp sig i stil med Livräddarna.

Det är enkel, fruktansvärt billig tv och upplägget är som gjort för den moderna tv-tittaren. Korta, snabba skeenden som snabbt får slut. Skit samma hur det går i rättegång utan bara en specifik del belyses, genialt!

16 juli, 2007 14:08  
skrev Anonymous Anonym:

Cops rules... kollar varje kväll.. o väntar på att Chattanooga County ska komma upp men d händer faan inte... ska ladda hem hela skiten o göra en "best of cops: Chattanooga County"

16 juli, 2007 19:55  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg