09 juli 2007

Det kallas almedalen

Nu väntar jag på rapporter om vem som legat med vem och vem som var fullast i Visby. Det har ändå redan hunnit gå ett dygn av Almedalen så det borde redan finnas gott om sådant material.

I övrigt har min gamla kollega tillika kombo Annelie efter åtta år(?!!!!) sagt upp sig från Sveriges Radio. Hur hon orkade med det företaget så länge är det ingen som vet, men nu välkomnar jag henne till den privata sektorn.

Bästa almedalsbloggarna:
1. Almedalsbloggen (Bland annat Magnus Ljungkvist men framför allt Cecilia Garme)
2. Resumés Claes de Faire
3. Politikerbloggen

Noteras bör att det är inte någon av bloggarna som är särskilt djupgående men det duger för min del. Har själv haft problemen som de Fasa hade i natt med att inte bli vippad i kön på klubbarna. Hade själv aldrig stått kvar i 90 minuter i en kö, man tillhör väl för fan inte pöbeln Claes?

Uppdatering 070710: Som jag vill göra en sådan där sexkarta och berätta för er vem som legat med vem i Almedalen. Men så gör man inte, inte utan att själv hamna på den och sådant vill man inte berätta om i alla lägen.

3 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

jag vill veta vem som legat med vem i almedalen. speciellt vem du legat med :)så fram med kartan. det går bra att använda bokstäver istället för namn om det hjäper.

puss

11 juli, 2007 13:40  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Som sagt, du läser ju va fan jag skriver. Du är inte klok min kärlek om du tror att jag kommer skriva vem jag knullat med i politiker/mediaträsket. Dagarna är förbi och jag är oknullad, helt oknullad.

Det blir snart att lägga ner detta med blogg, självcensuren är för stark känner jag. Det hade varit roliga om jag bara sket i allt och skrev exakt vad som går igenom min sjuka hjärna. Fast då blir jag rädd själv. Tankar = Ok. Skriva ner dem = Inte helt Ok.

11 juli, 2007 16:21  
skrev Anonymous Anonym:

men då skulle jag ju inte veta någonting alls om dig...

don´t be such a dramaqueen och sluta självcensurera, det är väl därför man läser bloggar? för att få veta sådant man inte vet men undrar och kanske sånt man inte undrar men inte vet.

klart slut. PUSS

11 juli, 2007 19:54  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg