11 juli 2007

Meddelande till flickvän

Jag kan bli full ikväll.

Jag kan bli sen.

Jag kan bli grinig som fan.

Jag kan med stor säkerhet vilja ha sex apfull.

I korthet, jag kan vara en sjukt jobbig människa inatt.

Kalmar away, fucking love it. Typ, inte alls.

Meddelas endast på detta sätt.

Dagar när jag mår dåligt och tänker att nu går det åt helvete, då lyssnar jag på referatet när Hammarby bärgar SM-guldet 2001 mot Örgryte. När Kennedy gör 3-1 dör jag, varje gång. Vi ska inte prata om tystnaden som följer på 3-2. Då vill jag gråta. Sedan förlösande slutsignal.

Kommer fungera som vaggningsvisa för framtida barn. Så vet du det också min kärlek.

Älskling, en sak till. Är jag jättefull när jag kommer hem så kanske jag sätter mig vid datorn för att heja fram Peter i andra dagens spel i WSOP.

Janne kanske önskar att det blir så, då blir det inget sex för sådant vill inte föräldrar veta att deras barn har, har jag hört.

4 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

bara det blir sex så är allt okej.

puss

11 juli, 2007 17:46  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Då vet du det Janne. Vi ska ha sex när Bajen har spelat mot Kalmar. Känns det bra att läsa om det?

11 juli, 2007 17:47  
skrev Anonymous Anonym:

gå in o trösta dig på min blogg! :)

www.stureplantelevision.se

/Mange

11 juli, 2007 23:24  
skrev Anonymous Anonym:

"Meddelas endast på detta sätt." Humor.

12 juli, 2007 14:13  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg