26 september 2007

Schulman vs. Gossen

Det var väl på tiden att någon på Aftonbladet sa sanningen om Gossen Andersson. Sånt här tycker jag är rafllande. Kronologiskt har bråket sett ut så här:

Alex Schulman:
Jag skäms över denna man.
Summering: Jan Olov Andersson är en värdelös recensent.

Jan Olov Andersson:
Mobbing. Buhu. Mobbing.
Summering: Jan Olov Andersson är kvar i trotsåldern.

Kalle Jungkvist:
Men skärp dig Gossen...
Summering: Nej, vi idkar ej censur på Aftonbladet. Vem bryr sig om du vill skriva för hemsidan, på riktigt?

Viggo Cavling:
Usch, så skulle jag aaaaaaldrig göra! Fy, Jungkvist.
Summering: Nej, du mobbar istället ut chefer under dig så att de sjukskriver sig. Bra jobbat.

Alex Schulman:
Skärp dig, gubbjävel!
Summering: Alex går hem med segern på walkover från Jan Olov Andersson.

Nu tycker jag att Alex kan ge sig på sina vänner/bekanta som skriver på den där spalten för det finns sannerligen värre exempel än Jan Olov Andersson. Grillpojken till exempel.

4 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

jag har alltid gillat Jan Olov Andersson. Plus att han sa nåt bra om tv igår...om jag bara kunde komma ihåg var det var han sa...iallafall. heja heja gubben!

du borde trycka upp såna där t-shirts där det går att läsa vems sida man står på, ungefär som när Angelina Jolie snodde Jennifer Anistons karl Brad. där fick kändisar titt som tätt be om ursäkt till parterna om de råkat visa sig i en t-shirt med den andres namn på...

26 september, 2007 10:40  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Älskling, förlåt. Jag förstår ingenting, men det kan ha att göra med brad ch angelina att göra som jag inte har så mycket med att göra och inte har koll... puss

26 september, 2007 11:15  
skrev Anonymous Anonym:

ha ha.. du borde trycka upp först en t-shirt där det står HEJA JAN OLOV och en annan där står HEJA CALLE och sen säljer du dessa t-shirts till folk och så blir det roliga diskussioner när nån av calles vänner bär en Jan olov t-shirt och tvärt om. hajjar du?

26 september, 2007 12:06  
skrev Blogger Redaktör Slätt:

Det är du som ska tjäna pengar i vår familj tycker jag. Så kan jag ligga på sofflocket och leva på räntorna... jag tycker vi bestämmer det här och nu.

jag går på middagen med hedlund och company men blir inte ute hela natten som sagt... puss

26 september, 2007 12:17  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg