13 november 2007

Det här med anställningsintervju

Första gången jag träffade Johan och Fredrik var för två år sedan. Då kunde jag inte sluta babbla om Smiths.

Hade det hänt i dag, mötet alltså, hade jag som ett psyko inlett med att ställa frågan om vem som varit viktigast för den brittiska musikscenen - Ian Curtis eller Morrissey?

Jag sitter här utan svar. Hade jag haft anställningsintervjun i dag istället för två år sedan hade jag inte fått jobbet. Jag hade blivit tokig för att jag inte har ett svar. För två år sedan var jag säker på att det var Morrissey.

ps. Vem och VARFÖR är viktigast. Berätta nu. Jag behöver nya infallsvinklar i detta dilemma. ds.

1 Kommentar/-er:

skrev Anonymous Anonym:

Ian Curtis säger jag. Varför vet jag inte.

15 november, 2007 15:35  

Skicka en kommentar

<< Hem

Creeper Bloggtoppen.se BlogRankers.com Media och Journalistik bloggar Film & TV bloggar Blogg